Wat zijn drugs?

Volgens de definitie van de WHO (World Health Organisation) zijn drugs al die middelen die de werking van een levend organisme beïnvloeden.
In de media en de politiek wordt het woord drugs uitsluitend gebruikt om illegale drugs aan te duiden zoals cannabis, maar er worden in onze maatschappij vooral legale drugs gebruikt die heel veel slachtoffers eisen.

Ook als je het aantal slachtoffers van legale en alle illegale drugs in een grafiek zet krijg je een heel ander plaatje.

Je kunt dus veilig concluderen dat de “War on drugs” doorgestoken kaart is en een grote verspilling van energie!

Iedereen gebruikt drugs

Volgens de WHO, de World Health Organisation zijn drugs; “al die middelen die eenmaal ingenomen in een levend organisme de werking van dat organisme veranderen”. Drug zijn dus illegale middelen zoals cannabis, cocaïne, heroïne, XTC, maar ook legale drugs zoals alcohol, nicotine, cafeïne en álle medicijnen. Daarom heten drogisterijen in Amerika “Drugstores”. In Nederland noemen wij drugs alleen illegale middelen terwijl we zelf heel schijnheilig stijf staan van de legale drugs.

In Amerika noemt men drogisterijen geheel terecht drug stores.

Het “geloof” in een drugsvrije samenleving

De geschiedenis der mensheid wordt gekenmerkt door godsdienstoorlogen. Zogenaamde Christenen vervolgden andere Christenen om pietluttige details. Staten terroriseerden burgers in naam der wet.

In onze tijd worden burgers door de eigen regeringen bestreden vanuit ‘het geloof’ in een drugsvrije samenleving. Maar die drugsvrije samenleving bestaat helemaal niet, is een ilusie. In onze moderne samenleving zijn bijna geen mensen te vinden die nog nooit in hun leven drugs hebben gebruikt al is het maar een aspirientje! Legale drugs zoals alcohol, nicotine en cafeïne en medicijnen worden verkocht in cafe’s, restaurants, supermarkten, benzinestations, apotheken en via het internet.

De war on drugs is de grote leugen van onze tijd: Legale drugs zijn het meest schadelijk!

Onderschat de schadelijkheid van medicinale drugs niet. Allen al in Nederland overlijden jaarlijks 50 mensen door Aspirine. Er belanden in Nederland jaarlijks ruim 25.000 mensen wegens een overdosis medicijnen in het ziekenhuis waarvan er 1500 overlijden. In het Nederlandse verkeer worden 70 mensen per jaar doodgereden door chauffeurs onder invloed van legale medicinale drugs.De “War on drugs” wordt gevoerd door de staat tegen een deel van de eigen burgers omdat zij drugs gebruiken waaraan die staat geen geld verdient.

Tel daarbij op de doden en gewonden ten gevolge van alcohol en nicotine en je begrijpt dat de “War on Drugs”een hypocriete schijnvertoning is, de grote leugen van onze tijd. “War on Drugs” creert en financierd juist criminaliteit, kost wereldwijd jaarlijks HONDERD MILJARD dollar en is de voornaamste oorzaak van de alsmaar neergaande spiraal van wederzijds respect tussen overheid en burgers die zo kenmerkend is voor onze tijd. Daar dient zo snel mogelijk een einde aan te komen!

Aantal doden door cannabis gebruik wereldwijd in de afgelopen 10.000 jaar, geen een!

In Amerika, de uitvinder van de War on drugs is de Obama adminstratie een campagne begonnen tegen het wijdverspreide misbruik van legale pijnstillers. Deze legale drugs worden voorgeschreven en verkregen via artsen die geen weerstand kunnen bieden aan het geld dat ermee te verdienen valt. Er is nu sprake van een heuse epidemie aan misbruik van LEGALE DRUGS met een geschat aantal van 41.000 doden.

Energydrinks geven je vleugels volgens de reclame! Het zijn volkomen legale drugs en dus overal verkrijgbaar. Volgens een onderzoek uit NIEUW ZEELAND zijn energy drinks verantwoordelijk voor minstens een goed gedocumenteerd geval van schizofrenie. Energy drinks worden mede daarom geacht riskant te zijn bij excessief gebruik door jongeren.